κωστη εννοειται οτι ο παρκσαιντ θα μπει ουτως ή αλλως στη φαρετρα καθως ειναι εργαλειο "must" για τον καθε εναν, ιδιαιτερα ερασιτεχνη, αφου στη τιμη αυτη κανενας δεν εχει τα χαρακτηριστικα του, ποσο μαλλον που συνοδευεται απο τριετη εγγυηση!
ισως μαλιστα αν αφοτου αγοραστει ο parkside, βρεθει καποιος αξιοπιστος και φθηνος Φ230 χωρις σοφτ σταρτ, ετσι ωστε να μπορει να κατεβει με πολυ δυναμη στην ασφαλη περιοχη των 3.000 σαλ μεσω ντιμερ, ο μπουλ να μην αγοραστει καν, ή να καθυστερησει πολυ η αγορα του.
μπορει να βρω και κανα μεταχειρισμενο παλιοτερο μεγαλο γωνιακο χωρις προεκινηση
δυστυχως τα ντιμερακια δεν μπορουν να δουλεψουν με τροχους και εργαλεια που εχουν σοφτ σταρτ και δεν εχουν ρυθιστη στροφων
πρεπει να απομονωσεις το κυκλωμα σοφτ σταρτ το οποιο ειναι υπευθυνο μαλλον και για την ασφαλεια εκκινησης μετα απο πτωση ρευματος, για να δουλεψουν με ντιμερακια και εγω δεν ξερω πως να το κανω αυτο.
αλλωστε οταν θες να κανεις μια πολυωρη δουλεια, αν εχεις δυο φτηνους τροχους να τους δουλευεις εναλλαξ, τοτε γενικα δεν θα αντιμετωπισει κανεις θεμα αντοχης σε ερασιτεχνικο επιπεδο.
ο στανλεη φατμαξ οποτε χρειαστηκε, εδωσε ρεστα σε λειανση δουλευοντας για πολυ ωρα. οσο περισσοτερο τον ζω, τοσο περισσοτερο τον εκτιμω αυτον τον τροχο
αλλά ακομα και ο εινχελ 1000w μια χαρα τα παει στις κοπες.
ετσι ο parkside οταν με το καλο ερθει, θα φορεσει βουρτσες και καμπανες και θα συμπληρωνει τους αλλους δυο οταν ο υπαρχων budget Φ230 (που δυστυχως εχει σοφτ σταρτ και αντιβολτ), μπει σε βαση κοπης.
τεσπα, ενας ισχυρος ρυθμιζομενος ρευματος φ125 ειναι απαραιτητος στον καθενα μας