David Wilson

Guest

Established Member
18 June 2006
276
Re: Απάντηση: Re: David Wilson

Κακαλιός Στέργιος said:
εντ χου ιμπλάηντ δατ μάι φρεντ? :grandpa:

Mr Wilson's marketing manager... -bye-
 

Μ.Τζωρτζάκης - MTZ audio

AVClub Addicted Member
17 June 2006
1,891
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Costas Coyias said:
Λοιπόν, μιας και ο τίτλος του θέματος είναι το όνομα του κ. Wilson, αλλά και επειδή ο συντάκτης του εναρκτηρίου μηνύματος, ο Πέτρος ο Μακρής, ερωτά περί του αντικρίσματος της τιμής των δημιουργιών του κ. Wilson, ας επιχειρήσω μια ανακεφαλαίωση.

Με βάση όσα παραθέτει ο Πέτρος στο 1ο μήνυμα, ο κ. Wilson έχει στο ενεργητικό του 24ετή παρουσία στο χώρο του hi-fi, μέσα στην πορεία της οποίας έχει να επιδείξει –αν μή τι άλλο- μια πολύ επιτυχημένη οικονομική διαδρομή. Βεβαίως, αυτό δεν έγινε στην τύχη, καθώς οι δημιουργίες του δεν είναι διόλου κακές –απεναντίας μάλιστα. Ανεξαρτήτως του μυστικού της επιτυχίας του, γεγονός είναι ότι η ενασχόληση του κ. Wilson με το συγκεκριμένο αντικείμενο τον αντάμειψε πλουσιοπάροχα. Ίσως αυτό να οφείλεται στις υψηλής ποιότητας καμπίνες που κατασκευάζει, οι οποίες διαθέτουν κορυφαίο φινίρισμα, σε συνδυασμό με την υπέρ υψηλή κατηγορία τιμής, στην οποία ο ίδιος προσωπικά τοποθετεί τα προϊόντα του. Η συγκεκριμένη τακτική δεν είναι καινούργια, το αντίθετο μάλιστα, και εμπεριέχει υψηλό επιχειρηματικό κίνδυνο, αλλά εάν επιτύχει, τότε παρουσιάζει εντυπωσιακά οικονομικά –και άλλα- αποτελέσματα. Εδώ που τα λέμε, το να αγοράσει κανείς τα ηχεία που διαθέτει στο σαλόνι του και ο Wesley Snipes, είναι κάτι σημαντικό για κάποιους, πώς να το κάνουμε…

Αυτό που, εγώ προσωπικά, σαν Κώστας, εγείρω έναντι των δημιουργιών του κ. Wilson, (είδατε ρε; Δημιουργίες τις λέω, ούτε ο Yves Saint Laurent να ήταν…), αυτό λοιπόν που προσάπτω στον κ. Wilson είναι δύο πολύ βασικά πράγματα:

1. Το τιμολογιακό επίπεδο στο οποίο τοποθετεί τα προϊόντα του ο κ. Wilson βρίσκεται τόσο ψηλά, που παρέχει τεράστιο περιθώριο συνεισφοράς, οπότε στην ίδια τιμή, ή και σε ακόμα υψηλότερη αν θέλετε, τουλάχιστον τα ακριβά μοντέλα του θα έπρεπε να είναι ενεργά. Ε-ΝΕΡ-ΓΑ. Σε τόσο ηψηλή κατηγορία τιμής, οι απαιτήσεις του πελάτη πρέπει να είναι οι μέγιστες, και υπʼ αυτό το πρίσμα μιλάω. Όταν οι τιμή των ηχείων που καλείται να αγοράσει κάποιος είναι πενταψήφια ή εξαψήφια σε ευρώ, τότε αυτός ο κάποιος απαιτεί το καλύτερο. Και το καλύτερο είναι το ενεργό, και ποτέ το παθητικό ηχείο. Τελεία και παύλα.

2. Όλα αυτά τα χρόνια, επιτυγχάνοντας ο κ. Wilson αυτά τα εντυπωσιακά οικονομικά αποτελέσματα, δεν του πέρασε ποτέ, ΠΟΤΕ, από το νου, να καθίσει κάτω και να κατασκευάσει ένα μεγάφωνο, (εάν σφάλλω, παρακαλώ διορθώστε με). Δεν λέω να καθετοποιήσει ολόκληρη τη γκάμα του, μιλάω για έστω ΕΝΑ μεγάφωνο. Ένα τουίτερ ρε παιδί μου, που είναι και πιο εύκολη υπόθεση, σε σχέση με τους κώνους. Πάντοτε προτιμούσε να παίρνει ΕΤΟΙΜΑ τα μεγάφωνα ΤΩΝ ΑΛΛΩΝ, και να τα δίνει στην αγορά σε περισπούδαστο περιτύλιγμα, και έναντι αδροτάτου τιμήματος. Ίσως επειδή αυτό είναι το μόνο που ξέρει να κάνει καλά.

Αυτά περί της έρευνας και εξέλιξης που κάνει ο κ. Wilson, και επί της οποίας σχολιάζων, στενοχώρησα τον Παναγιώτη, και αυτό είναι το μόνο που με στενοχώρησε…

Τελικά τα Wilson αξίζουν τα λεφτά τους;
Ο καθένας ας απαντήσει στον καθρέπτη. Itʼ s a free country, (I think)…


Νομίζεις ....
 
Επειδή ετέθη σαν ερώτημα απο τον Κ.Κ. θα απαντήσω ακόμη και αν τη απάντηση δεν την πήρα απο πουθενα αλλά είναι δικό μου συμπέρασμα.

Ανέπτυξε λοιπόν (στην χειρότερη περίπτωση) την εφαρμογή ενός νέου υλικού (όχι δικής του έμπνευσης, της DuPont) για τις καμπίνες των ηχείων του. Και αυτό τουλάχιστον πριν 15 χρόνια. Και ήταν σίγουρα νέο διότι και το πάλαι ποτέ Audio στο τεστ που έκανε στα Watt/ Puppy το έλεγε Corean και όχι corian λές και ήταν Κορεάτικο...

Τώρα βέβαια το χρησιμοποιούμε και στις κουζίνες...

Και κάτι άλλο.

Τα ηχεία του σε "γήινους" χώρους μετράνε όπως τα υπόλοιπα σε ανηχοϊκούς.

Κάτι είναι κι αυτό...
 

Costas Coyias

Banned
19 June 2006
1,964
Αυστρία
Re: Απάντηση: David Wilson

Έκτωρ Κατσίκης said:
Τα ηχεία του σε "γήινους" χώρους μετράνε όπως τα υπόλοιπα σε ανηχοϊκούς.

Κάτι είναι κι αυτό...

Δηλαδή, ο κ. Wilson είναι κάτι σαν μάγος; Μα τότε να τον κάνουμε εικόνισμα...
 

Kostas P.

AVClub Enthusiast
19 June 2006
742
Αθήνα
Costas Coyias said:
1. Το τιμολογιακό επίπεδο στο οποίο τοποθετεί τα προϊόντα του ο κ. Wilson βρίσκεται τόσο ψηλά, που παρέχει τεράστιο περιθώριο συνεισφοράς, οπότε στην ίδια τιμή, ή και σε ακόμα υψηλότερη αν θέλετε, τουλάχιστον τα ακριβά μοντέλα του θα έπρεπε να είναι ενεργά. Ε-ΝΕΡ-ΓΑ. Σε τόσο ηψηλή κατηγορία τιμής, οι απαιτήσεις του πελάτη πρέπει να είναι οι μέγιστες, και υπ’ αυτό το πρίσμα μιλάω. Όταν οι τιμή των ηχείων που καλείται να αγοράσει κάποιος είναι πενταψήφια ή εξαψήφια σε ευρώ, τότε αυτός ο κάποιος απαιτεί το καλύτερο. Και το καλύτερο είναι το ενεργό, και ποτέ το παθητικό ηχείο. Τελεία και παύλα. Αν τα Wilson ηταν ενεργα, θα επρεπε οι High End πελατες του να βαλουν τα πανακριβα monoblock των 68 κιλων στο κ..ο τους. Ασε που οι αμερικανοι εχουν κολλημα με το μεγεθος και θελουν να βλεπουν γεματο rack με τεραστια βαρια μηχανηματα. Τα ενεργα σαν σχεδιαση υπερτερουν των παθητικων, ηχητικα ερχομαστε στην κολοκυθοπιτα.
..
 
Απάντηση: Re: David Wilson

Costas Coyias said:
Σε τόσο ηψηλή κατηγορία τιμής, οι απαιτήσεις του πελάτη πρέπει να είναι οι μέγιστες, και υπʼ αυτό το πρίσμα μιλάω. Όταν οι τιμή των ηχείων που καλείται να αγοράσει κάποιος είναι πενταψήφια ή εξαψήφια σε ευρώ, τότε αυτός ο κάποιος απαιτεί το καλύτερο. Και το καλύτερο είναι το ενεργό, και ποτέ το παθητικό ηχείο. Τελεία και παύλα.

ψιλοχοντροδιαφωνώ.
Γιατί είναι καλύτερο το ενεργό? επειδή ο κατασκευαστής έκανε το τελειότερο ματσάρισμα που μπορεί να γίνει?
μπαααα.

Και λες ο Γουϊλσονίδης να μη βάζει ενισχυτές στα ηχεία του για...οικονομία?
πάλι μπααααα.

Πάντως στην προπέρσινη έκθεση θυμάμαι ότι ο αντιπρόσωπος που είχε τα ATC (δε θυμάμαι αν ήταν ενεργά ή όχι) δίπλα στα wilson sophia, δεν έβαζε ποτέ το ίδιο κομμάτι και στα δυο ηχεία.
Κάτι ήξερε ο άνθρωπος.
 

Kostas P.

AVClub Enthusiast
19 June 2006
742
Αθήνα
Re: Απάντηση: David Wilson

Κακαλιός Στέργιος said:
kostas p@
κάλλιστα θα μπορούσε να βγάζει το ίδιο ηχείο σε δυο εκδόσεις, όπως κάνει η ATC.
Η ATC δεν ασχολειται με το High End...:bang:
 

GeonX

Μέλος Σωματείου
17 June 2006
2,755
…κάθε φορά που ερχόμαστε σε τέτοια ερωτήματα με πιάνουν τα φιλοσοφικά μου έτσι αναρωτιέμαι… γιατί κάποιος να αποφασίσει να πλήρωση 1.500.000 € στην αγορά μιας Ferrari FXX (μόνο κατόπιν προσκλήσεως από την Ferrari… δηλαδή μιλάμε για χοντρή πόρτα...αποφασίσαμε ότι έχετε ένα 1.5μυριο να μας δώσετε…περάστε από το ταμείο παρακαλώ και θα το παραλάβετε σε κάνα χρόνο…ααα και κάτι ακόμα δεν μπορείτε να την πουλήσετε χωρίς την έγκριση μας ;) ) για ένα αυτοκίνητο που μόνο δυο μπορούν να χωρέσουν (άντε και κάνα σακβουαγιάζ… ;) ), χρειάζεται να αλλάζεις ελαστικά κάθε 5.000 χλμ (η ρημαδα η ροπή φταίει για όλα…), ξεκινάς πόλεμο με το Ιράν για να το τροφοδοτείς, δεν τολμάς να το παρκάρεις έξω από το σπίτι η στο δρόμο, ζορίζεσαι να το οδηγήσεις αν δεν έχεις παρακολούθηση ειδικά μαθήματα, ταλαιπώρησε όταν τολμήσεις να κανείς βόλτα στα στενά δρομάκια των προαστίων, κάνει θόρυβο και μπορεί να φας και καμία κλήση… αλήθεια αξίζει τα χρήματα που ζητάει ?
 

Attachments

  • Ferrari_FXX.jpg
    Ferrari_FXX.jpg
    18.4 KB · Views: 11

McZab

Supreme Member
3 July 2006
4,843
Belleville
Γιατί δεν παραδεχόμαστε απλά οτι από ένα σημείο και πέρα, όλη η ιστορία δεν γίνεται για το αποτέλεσμα, την απόδοση ή την ποιότητα αλλά γιατί σε όλους αρέσει να ξεχωρίζουν και να νιώθουν μοναδικοί. Αυτόματα λοιπόν το υψηλό κόστος κτήσης κάποιου προιόντος σε τοποθετεί σε μια μικρή ελίτ κατόχων. Είναι δυνατόν και το θεωρεί κανείς πιθανό το κόστος (πραγματικό κόστος, όχι μαρκετίστικο) έρευνας ενός ηχείου να είναι 50 και 100 χιλιάδες δολλάρια? Υπάρχει άνθρωπος που να το πιστεύει? Δηλαδή πόσες εργατοώρες χρειάστηκαν, ποιο εξωτικό υλικό χρησιμοποιήθηκε και ποια καινοτόμος σχεδίαση εμφανίστηκε για πρώτη φορά στον κόσμο? Ας σοβαρευτούμε λίγο.
Θες να λες ότι έχεις ηχεία που έχουν 10 άνθρωποι στον κόσμο? Πάρε wilson!
Θες να ακούς μουσική? Άκου από Koda μέχρι wilson και αν καταλήξεις στα wilson με γεια σου με χαρά σου.
:violent-smiley-011:
 

Costas Coyias

Banned
19 June 2006
1,964
Αυστρία
Re: Απάντηση: David Wilson

Κακαλιός Στέργιος said:
Και ακόμα δε μου έχει εξηγήσει κάποιος γιατί τα ενεργά υπερτερούν των παθητικών πάντα.

Γιατί ρε παλουκάρια?

Ας μάθουμε και κάτι μέσα από την αντιπαράθεση.

Καλά ρε παλουκάρι. Κλικαρε και ρηντ κάρεφουλλυ.

Κλικ

Κλοκ

Κλακ

Αν βαριέσαι να διαβάζεις κατεβατά, νόου πρόμπλεμ. Γύρνα την υδρόγειο με κλειστά μάτια, σταμάτα την με το δάκτυλο, και δες πού την ακούμπησες. Αν βρήκες θάλασσα, επανάλαβε. Αν βρήκες στεριά, πήγαινε στο σημείο που ακούμπησες και ρώτα πού είναι η πλησιέστερη πολυτεχνική σχολή. Πήγαινε εκεί μπες μέσα και ρώτα οποιονδήποτε για τα ενεργά ηχεία. ΡΩΤΑ τους! :smile:
 

Δημήτρης Ν.

AVClub Fanatic
17 June 2006
10,209
Θεσσαλονίκη
Για όλους όσους ετοιμάζονται να εκταμιεύσουν τουλάχιστον 25-30 χιλιαρικάκια για να εντρυφήσουν στην υψηλή πιστότητα του χάϊ - εντ , παραθέτω μιά μικρή , πραγματική ιστοριούλα που μου αφηγήθηκε ένας ξάδελφος μου , ενδεικτική της ανθρώπινης φύσης και της ματαιότητος που την διακρίνει .
"Που λές Μήτσε" διηγείται ο ξάδελφος " μου φέρνουν τον SME τον βραχίονα να δοκιμάσω . Πριν τον τοποθετήσουν σκεφτόμουν σιγά τώρα πόση διαφορά θα κάνει και ποιο το ποσοστό συμμετοχής του βραχίονα στο τελικό ηχητικό αποτέλεσμα και άλλα τέτοια συναφή. Μόλις τον βάζουν να παίξει παθαίνω πλάκα . Ηταν και καλοκαιράκι και φορούσα βερμούδες και μπορούσα να διακρίνω τις τρίχες από τα πόδια μου να έχουν σηκωθεί από το ρίγος της συγκίνησης γι αυτό που άκουγα . Ε, σε 15 μέρες τον συνήθισα ." :bang:
 

πανκροκ

AVClub Enthusiast
17 June 2006
783
ΠΑΤΡΙΔΑΑ!!!!!
απο κλικ κλοκ κλακ προκυπτει οτι τα ενεργα ειναι καλυτερα?????
ρε καλα εκανα και ξεκινησα τεννις... (και με χαιενταδικη ρακετα απο κραμμα τιτανιου)
 

OKOK

Established Member
27 September 2006
126
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΜΑΝΩΛΑΚΟΣ said:
Τα Witt τα 2 που είχε ο Κορακάκης ήταν εκπληκτικά ηχεία. Από τα καλύτερα που έχω ακούσει.

Aν δούμε την κριτική του φίλου Δημήτρη για τα Witt, δεν εστιάζεται ούτε στην ομορφιά της καμπίνας ούτε στην τιμή τους, ούτε στην προέλευση των μεγαφώνων. Εστιάζεται στον ήχο!

Αυτή η παράμετρος, ο "ήχος", ίσως να μην είναι η μόνη παράμετρος στο HI-END, ίσως να υπάρχουν και άλλες παράμετροι όπως η εμφάνιση, η τεχνική υποστήριξη, η συσκευασία, η αξία μεταπώλησης, το γόητρο της φίρμας κλπ κλπ κλπ, αλλά αναμφισβήτητα είναι η πιό σημαντική παράμετρος.

Όποιος διαφωνεί ας αναζητήσει τον ορισμό του HI-END στο δίκτυο, βασική προϋπόθεση είναι η κορυφαία ποιότητα ηχητικής αναπαραγωγής της μουσικής. Για να βοηθήσω, αντιγράφω τον ορισμό του HI-END AUDIO από την WIKIPEDIA:

High-end audio can refer to the build quality of the components, but more specifically, refers to the ability to reproduce a recording with the highest fidelity to the original performance that has been committed to the recording. Typical qualitative attributes that are scaled by audiophile publications and experts are accuracy vs. warmth, tonal color vs. speed, timbre, size of sound stage vs. depth (spatial origins), clarity, pace, timing etc, etc.

A theoretically perfect high-end audio system would create the illusion of the musical performers actually being present and performing right in front of the listener. There would be no sonic signature that imparts any clue as to the fact that the performance is a playback of a recording instead of a live performance by actual musicians in the listening room. This is obviously more important with performances involving acoustical instruments and without studio manipulations of vocals.


Aν κάποιοι επιθυμούν να αγοράζουν ακριβά μηχανήματα επειδή είναι όμορφα ή επειδή είναι ακριβά ή επειδή τα έχει στο σπίτι της η τζένιφερ λοπέζ και ο σταλόνε, δικαίωμά τους, αλλά ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ HI-END AUDIO!!! Έλεος....

Κι ούτε πρόκειται αυτοί οι συμπαθέστατοι άνθρωποι να ακούσουν ποτέ HI-END ήχο αγοράζοντας αυτά τα μηχανήματα. Αυτοί είναι μηχανάκηδες, ας πούμε τα πράγματα με το όνομά τους επιτέλους! Η αγορά των HI-END μηχανημάτων είναι μόνο η αρχή στο στήσιμο ενός HI-END συστήματος. Και με απλά λόγια, για να είναι σωστή η αρχή πρέπει να αγοράσεις το κατάλληλο ηχείο για τις απαιτήσεις σου (σε στάθμες, συχνοτική απόδοση κλπ κλπ κλπ) αλλά και για το χώρο που θα το βάλεις. Θέλει κόπο, γνώσεις, ψάξιμο, ταίριασμα συσκευών και χώρου, στήσιμο χώρου και fine-tuning σε όλα τα επίπεδα για να μιλάμε για HI-END.

Όσο για το θέμα κόστους, ο διαχειριστής της κατηγορίας με καλύπτει ΑΠΟΛΥΤΑ σε αυτόν τον τομέα με το εξής:
Έκτωρ Κατσίκης said:
Τί πα να πεί ακριβό;
Στη Hi-End γράφουμε...

Είπαμε: HI-END σημαίνει "ήχος", το χρήμα δε μας ενδιαφέρει.

Σκοπός μου δεν είναι να προσβάλω κανέναν, ούτε να βγάλετε το συμπέρασμα ότι είμαι ή ότι δεν είμαι HI-ENDάς.

Σκοπός μου είναι να πω πως ήταν αδύνατο στο χώρο του Κορακάκη να ακούσεις τα WITT και να πεις πως παίζουν καλά..... ή έστω πως το άκουσμα ήταν HI-END. Mη τρελαθούμε, οκ?:grandpa:

Φίλε Δημήτρη, no offence, ok?:ernaehrung004:
 
Last edited:
Απάντηση: Re: Απάντηση: David Wilson

Costas Coyias said:
Καλά ρε παλουκάρι. Κλικαρε και ρηντ κάρεφουλλυ.

Κλικ

Κλοκ

Κλακ

Αν βαριέσαι να διαβάζεις κατεβατά, νόου πρόμπλεμ. Γύρνα την υδρόγειο με κλειστά μάτια, σταμάτα την με το δάκτυλο, και δες πού την ακούμπησες. Αν βρήκες θάλασσα, επανάλαβε. Αν βρήκες στεριά, πήγαινε στο σημείο που ακούμπησες και ρώτα πού είναι η πλησιέστερη πολυτεχνική σχολή. Πήγαινε εκεί μπες μέσα και ρώτα οποιονδήποτε για τα ενεργά ηχεία. ΡΩΤΑ τους! :smile:

Μόλις έστειλα τα λινκς στον Wilson. Να μάθει λίγα πράματα να βγάλει κανα ηχείο που να αξίζει τα λεφτά του!

Το παλιογαϊδούρι που μας κοροϊδεύει και μας κλέβει τα λεφτά!

:grinning-smiley-043
 

OKOK

Established Member
27 September 2006
126
valhala said:
πάμε να δούμε πως παίζει και αν αξίζει τα χρήματά του (που σε τελική δεν μας ενδιαφέρει κιόλας, ο ήχος μας ενδιαφέρει)...

Έτσι. Δεν μας ενδιαφέρει ο λόγος απόδοσης/κόστους.
Δεν υφίσταται τέτοιος λόγος στην HI-END.

ΙΜΗΟ τζάμπα τόση φιλολογία πριν για αυτό το θέμα, αν αξίζει τα χρήματά του ή αν στην κατηγορία αυτή υπάρχουν άλλα που παίζουν το ίδιο καλά. Το ίδιο καλά για ποιόν? Για ποιόν χώρο? Με ποιά κριτήρια? Για ποιές απαιτήσεις στάθμης ή μουσικής? Για ποιά γούστα? κλπ κλπ κλπ. Τζάμπα κι άδικα!

O ήχος μας ενδιαφέρει.

Επειδή τα ηχεία είναι πολύ διαφορετικά το ένα από το άλλο (λόγω αυξημένης παραμόρφωσης σε σχέση με όλες τις υπόλοιπες συσκευές), επειδή το κάθε ηχείο μπορεί να παίξει σωστά σε συγκεκριμένα τετραγωνικά, και επειδή ο καθένας ενοχλείται σε διαφορετικό βαθμό από διαφορετικής ποιότητας παραμορφώσεις και ταυτόχρονα ζητάει διαφορετικά πράγματα να ακούσει, δεν υπάρχει κανόνας στο ποιό ηχείο είναι το καλύτερο.

Στο ίδιο κοστολόγιο κάποιος προτιμά με τα χίλια ένα ηχείο κόρνας κι άλλος ένα ηχείο μεμβράνης. Κανείς δεν έχει άδικο.

Και αν μπορείς να δώσεις πχ 50.000 ευρώ για το πιο ακριβό WILSON, ναι, να πας να το ακούσεις, αλλά αν πραγματικά ενδιαφέρεσαι να κάνεις ένα HI-END σύστημα και αν ξέρεις τι θέλεις να ακούς και πως να το ακούς, δεν είναι διόλου περίεργο να καταλήξεις σε ένα φουλ ρέιντζ με φόστεξ και με τεράστια καμπίνα κόρνας, το οποίο ενώ είναι πολύ πολύ φτηνότερο από το wilson για σένα παίζει πολύ πολύ καλύτερα από το wilson στο χώρο σου, γιατί πχ δεν έχει κρος(!!!) και το αυτί σου είναι ιδιαίτερα ευαίσθητο σε αυτό το θέμα!

Άρα το πιο ακριβό δεν είναι πάντα το καλύτερο....

Άρα αν έχουμε 50.000 ευρώ να ξοδέψουμε για ηχείο με στόχο το HI-END σύστημα, πρέπει πρώτα να αποφασίσουμε τι θέλουμε από το σύστημα αυτό (τέλειο σύστημα δεν υπάρχει, διαλέγουμε τους περιορισμούς που μας ενοχλούν λιγότερο), και μετά να ψάξουμε όλα τα ηχεία με κόστος από 1 ευρώ μέχρι και 50.000 ευρώ, κι όχι όσα κοστίζουν από 49.000 έως 50.000 ευρώ. Η αγοραστική αξία δεν καθορίζει επίπεδο ποιότητας λόγω των πολλών διαφορετικών παραμέτρων της συνάρτησης της "ποιότητας".