Απορίες για αλυσοπρίονο βενζίνης

Ερώτηση τελείως αρχάριου: υπάρχει περίπτωση να είναι η αλυσίδα τοποθετημένη ανάποδα;
 
Nαι θα μπορουσε να μπει και αναποδα απο αβλεψια, κατα λαθος.

Ομως το να φρεναρει το μοτερ στην λιγη πιεση δεν μου κανει για σφαλμα αλυσιδας, ειτε ατροχιστης ειτε αναποδης..
 
Όχι δεν την είχα βάλει ανάποδα την αλυσίδα το ελέγχω συνέχεια πριν την βάλω. Το σταμάτημα της αλυσίδας εννοούσα μετά από πολύ πίεση στο ξύλο και αφού είχε σφηνώσει η λάμα ανάμεσα στην κοπή όπου εάν επιμείνω με τέρμα γκάζι για να ξεκολλήσει σβήνει και ο κινητήρας αφού μπουκωνει πιστεύω. Δεν βγάζει καπνό απλώς μετά απο πολύ ζορισμα και με μαγκωμενη την αλυσίδα ανάμεσα στο ξύλο σβήνει, αλλά μάλλον για όλα φταίει πώς έχει τροχιστει λάθος.
 
Όχι δεν την είχα βάλει ανάποδα την αλυσίδα το ελέγχω συνέχεια πριν την βάλω. Το σταμάτημα της αλυσίδας εννοούσα μετά από πολύ πίεση στο ξύλο και αφού είχε σφηνώσει η λάμα ανάμεσα στην κοπή όπου εάν επιμείνω με τέρμα γκάζι για να ξεκολλήσει σβήνει και ο κινητήρας αφού μπουκωνει πιστεύω. Δεν βγάζει καπνό απλώς μετά απο πολύ ζορισμα και με μαγκωμενη την αλυσίδα ανάμεσα στο ξύλο σβήνει, αλλά μάλλον για όλα φταίει πώς έχει τροχιστει λάθος.

Λογικά μας τρολάρεις, εάν όχι πρόσεξε γιατί άλλον τον έχουν βρει με κομένη καρωτίδα το απόγευμα που δεν γύρισε και άλλον χωρίς δάχτυλα στο πόδι το αλυσπρίονο δεν θέλει ζόρια και τέτοια συμπεριφορά να το πιέζουμε με όλη μας την δύναμη.
Τι είπες τώρα κάθεσαι και σφηνώνεις την αλυσίδα και περιμένεις να την βγάλεις γκαζώνοντας; Σβήνουμε τον κινήτηρα αμέσως, βάζουμε μια σφήνα να ανοίξει το ξύλο να βγει το πριόνι και κοιτάμε μην στραβώσαμε την λάμα, μην λείπει κανένα δόντι, και κάνουμε και προσευχή να μη διαλύθηκε ο συμπλέκτης. Υπάρχει κάποιος να σου δείξει λίγο πως γίνεται το κόψιμο ξύλων;
Το κόψιμο γίνεται χωρίς να πιέζουμε καθόλου την αλυσίδα ίσα ίσα με το βάρος του πριονιού αφήνουμε την αλυσίδα να κόβει σταθερά και να "τρώει" όσο θέλει και να κατεβαίνει η λάμα μόνη της. Κόβουμε πάντα τελείως κάθετα στα "νερά" του ξύλου ποτέ διαγώνια γιατί ζορίζεται το πριόνι.
Λογικά έχεις κάνει κάποια ζημιά, στην αλυσίδα στη λάμα ή στον κινητήρα αν το γκάζωσες μαγκωμένο για πολύ ώρα να βγει.
 
Λογικά μας τρολάρεις, εάν όχι πρόσεξε γιατί άλλον τον έχουν βρει με κομένη καρωτίδα το απόγευμα που δεν γύρισε και άλλον χωρίς δάχτυλα στο πόδι το αλυσπρίονο δεν θέλει ζόρια και τέτοια συμπεριφορά να το πιέζουμε με όλη μας την δύναμη.
Τι είπες τώρα κάθεσαι και σφηνώνεις την αλυσίδα και περιμένεις να την βγάλεις γκαζώνοντας; Σβήνουμε τον κινήτηρα αμέσως, βάζουμε μια σφήνα να ανοίξει το ξύλο να βγει το πριόνι και κοιτάμε μην στραβώσαμε την λάμα, μην λείπει κανένα δόντι, και κάνουμε και προσευχή να μη διαλύθηκε ο συμπλέκτης. Υπάρχει κάποιος να σου δείξει λίγο πως γίνεται το κόψιμο ξύλων;
Το κόψιμο γίνεται χωρίς να πιέζουμε καθόλου την αλυσίδα ίσα ίσα με το βάρος του πριονιού αφήνουμε την αλυσίδα να κόβει σταθερά και να "τρώει" όσο θέλει και να κατεβαίνει η λάμα μόνη της. Κόβουμε πάντα τελείως κάθετα στα "νερά" του ξύλου ποτέ διαγώνια γιατί ζορίζεται το πριόνι.
Λογικά έχεις κάνει κάποια ζημιά, στην αλυσίδα στη λάμα ή στον κινητήρα αν το γκάζωσες μαγκωμένο για πολύ ώρα να βγει.

+1000
 
Ναι σταματάω όταν γίνει αυτό. Έχω προσπαθήσει με γκάζι να την ξεκολλήσει μόνο όταν κομματιαζα κλαδιά και πατούσα στο έδαφος και πάντα με λίγο γκάζι απλώς να γλιστρήσει λίγο .
 
Να σου δώσω ένα παράδειγμα ένα einhell περίπου σαν το δικό σου (το έχω ακόμα απλά δεν χρειάζομαι ξύλα πια) το δούλευα από το 2010 εώς ο 2018 να κόβει 7-8 τόνους ξύλα κάθε χρονιά. Του άλλαξα μια φορά λάμα γιατί απλά "σώθηκε" από την πολύ χρήση του έβαζα πάντα αλύσιδες stihl πρέπει να άλλαξα 4 αλυσίδες σε 8 χρόνια. Έκοβε σαν βούτυρο τα πάντα, το τρόχιζα προσεκτικά και τακτικά. το πριόνι το βλέπεις αν βγάζει χοντρό πριονίδι σημαίνει είναι καλά τροχισμένο και κόβει χωρίς καθόλου ζόρι με ελάχιστο γκάζι, αν δεν βγάζει χοντρό πριονίδι, παράτα την δουλειά αμέσως γιατί τζάμπα ζορίζεις και το πριόνι και εσένα. Τρόχισε την αλυσίδα ή πήγαινε την σε ένα ειδικό ή βάλε νέα αν έχουν σωθεί τα δόντια.
Το αλυσοπρίονο δεν σημαίνει πήγαμε να κάνουμε μια α δουλειά πρέπει να την βγάλουμε σώνει και καλά. Μπορεί να στράβωσε η λάμα μπορεί να έφυγε ένα δόντι δεν συνεχίζουμε γιατί κινδυνεύουμε για ατύχημα.
 
Καλησπέρα, να κάνω μια ερώτηση και εγώ μήπως μπορείτε να με βοηθήσετε.

Έχω το Echo CS-280TES 25cm, βασικά το αντίστοιχο μοντέλο του από το 2002, και έχω κόψει κλαδέψει πολύ πράμα, κάθε χρόνο πάνω από 6 tn σίγουρα, και όχι μόνο μικρά κλαδάκια αλλά αρκετές φορές και κουτσούρια σχεδόν διπλάσια σε πλάτος από την λάμα του.

Λόγο όμως πολύ δουλειάς, και λόγο κυρίως τριών πολύ μεγάλων πτώσεων, την τελευταία πριν δυο εβδομάδες, πλέον με δυσκολεύει στην λειτουργία του, και σκέφτομαι να το αντικαταστήσω.
Επειδή είμαι όχι απλά ευχαριστημένος αλλά ΚΑΤΑευχαριστημένος από την Echo, θέλω να αγοράσω το Echo CS-2511 TESC 25cm Carving.

Η ερώτηση μου είναι η εξής, Carving αλυσίδα δεν είχα ποτέ, αλλά έχω ακούσει ότι είναι πολύ καλύτερες, στο ψάξιμο όμως για το αλυσοπρίονο είδα ότι το echo έχει δύο διαστάσεις για carving, μια στα 1,3mm και μια στα 1,1mm.

Ποία είναι καλύτερη;;;

Σας ευχαριστώ προκαταβολικά.
 
Καλή, βασικά όπως είπες τρελή προσφορά, και μάλλον με βάζεις σε έξτρα έξοδα, γιατί εγώ θέλω κλαδευτικό, για πάνω στις ελιές, αλλά με τέτοια τιμή, μάλλον θα αντικαταστήσω και την 25+ χρόνια μηχανή stihl που έχω. Το μόνο κακό είναι η μικρή του λάμα.
 
Απάντηση: Re: Απορίες για αλυσοπρίονο βενζίνης

Πατρίδα. το κλαδευτικό μπορείς και με το ένα χέρι, αυτός είναι άλλωστε και ο σκοπός του, όταν είσαι πάνω στα δέντρα δεν είναι πάντα εύκολο να το κρατάς με δύο χέρια, αλλά θέλει τεράστια προσοχή.
 
Φάουλ η έλλειψη κράνους και γυαλιών αλλά το κλαδευτικακι είναι όλα τα λεφτά πανω στο δέντρο.
IMG-20201025-104939.jpg
 
Απάντηση: Re: Απορίες για αλυσοπρίονο βενζίνης

Μόνο, κυριολεκτικά, το λάδι της χρονιάς μου για να περάσει το σπίτι μου.
 
Re: Απάντηση: Απορίες για αλυσοπρίονο βενζίνης

Καλησπέρα, να κάνω μια ερώτηση και εγώ μήπως μπορείτε να με βοηθήσετε.

Έχω το Echo CS-280TES 25cm, βασικά το αντίστοιχο μοντέλο του από το 2002, και έχω κόψει κλαδέψει πολύ πράμα, κάθε χρόνο πάνω από 6 tn σίγουρα, και όχι μόνο μικρά κλαδάκια αλλά αρκετές φορές και κουτσούρια σχεδόν διπλάσια σε πλάτος από την λάμα του.

Λόγο όμως πολύ δουλειάς, και λόγο κυρίως τριών πολύ μεγάλων πτώσεων, την τελευταία πριν δυο εβδομάδες, πλέον με δυσκολεύει στην λειτουργία του, και σκέφτομαι να το αντικαταστήσω.
Επειδή είμαι όχι απλά ευχαριστημένος αλλά ΚΑΤΑευχαριστημένος από την Echo, θέλω να αγοράσω το Echo CS-2511 TESC 25cm Carving.

Η ερώτηση μου είναι η εξής, Carving αλυσίδα δεν είχα ποτέ, αλλά έχω ακούσει ότι είναι πολύ καλύτερες, στο ψάξιμο όμως για το αλυσοπρίονο είδα ότι το echo έχει δύο διαστάσεις για carving, μια στα 1,3mm και μια στα 1,1mm.

Ποία είναι καλύτερη;;;

Σας ευχαριστώ προκαταβολικά.

Χαιρετώ από Ανατολική Κρήτη. Έχω το CS-2511 TESC 25cm Carving 1.3mm λάμα με την Oregon 25AP 4 χρόνια. Το πήρα αποκλειστικά για κλάδεμα. Εξαιρετικό αλλά πάντα κάτι δεν μου πολυάρεσε στο κόψιμο. Έχει τρομερη δύναμη για το μεγεθος του αλλά ο συνδυασμός λάμα-αλυσίδα δεν είναι ο ιδανικός για ψιλοκαθάρισμα. Είναι μια μέση λύση. Ούτε το απόλυτο στο ψιλο-καθάρισμα αλλά ούτε και το καταλληλότερο στο κόψιμο κούτσουρων. Η λάμα (μασιφ χωρίς γρανάζι) καπνίζει στο ζόρι (αν την έχεις πολυτεντωμένη θα αρπάξει με την πρώτη κοψιά).

Φέτος λοιπόν δούλεψα συνδυασμό λάμα 1,1 της ECHO 25cm Carving με αλυσίδα Stihl PM3 1/4. Μεταμορφώθηκε το μηχανάκι για τη δουλειά που το θέλω. Ο συνδυασμός ξυρίζει. Καμία σχέση το ψιλοκαθάρισμα. Δεν μπουκώνει , ούτε σφηνώνει ανάμεσα στα κλαδιά, πολύ λιγότερο κλώτσημα και η αλυσίδα της Stihl πολύ ανώτερη ποιοτικά. Μικρότερο δόντι με μεγάλη αντοχή.

Έχει βγεί λάμα από την Echo 1/4 βήμα, 1,1χλσ πάχος με γρανάζι μπροστά. Έχει όμως πιο χοντρή μύτη σε σχέση με την αντίστοιχη Carving. Κάτι σντίστοιχο με αυτή που έχει το μικρό κλαδευτικό της Stihl. Για κάποιον που θέλει να κόβει και πιο χοντρά ξύλα είναι καταλληλότερη.

Το συμπέρασμα είναι πως δεν υπάρχει ένα μηχανάκι που να τα κάνει όλα τέλεια στο χωράφι. Φέτος πήρα και ένα CS-2511 TES 25cm 3/8 αποκλειστικά για κοπή ξυλείας και γενικότερη χρήση
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Απορίες για αλυσοπρίονο βενζίνης

Χαιρετώ από Ανατολική Κρήτη. Έχω το CS-2511 TESC 25cm Carving 1.3mm λάμα με την Oregon 25AP 4 χρόνια. Το πήρα αποκλειστικά για κλάδεμα. Εξαιρετικό αλλά πάντα κάτι δεν μου πολυάρεσε στο κόψιμο. Έχει τρομερη δύναμη για το μεγεθος του αλλά ο συνδυασμός λάμα-αλυσίδα δεν είναι ο ιδανικός για ψιλοκαθάρισμα.....

Αν δεν σου κάνει κόπο ανέβασε καμιά φωτό του αλυσοπρίονου που έχεις, ή δώσε κάποιο λινκ αν υπάρχει.
Ενδιαφέρομαι για αγορά ελαφρού κλαδευτικού που να είναι εφικτό να μπορεί κάποιος να κάνει δουλειά πάνω σε δέντρο με το ένα χέρι αν χρειαστεί.
Συνήθως όμως η εργασία θα γίνεται και με τα δύο, αλλά πάνω στο δέντρο αυτό πολλές φορές είναι δύσκολο.

Επίσης επειδή εδώ διαβάζουν και γράφουν πολλοί ''σύντεκνοι'' , αν δεν έχεις πρόβλημα πες μας και το αζιμούθιο σου. όχι απλά Αν. Κρήτη. (μπορεί κάπου να έχουμε πιει και ρακές μαζί ) -bye-