Τα πράγματα είναι πιο απλά.
Προσωπικά με τη χρήση που κάνω (που είναι λίγο-πολύ χιλιομετρικά η μέση χρήση αυτοκινήτου στην Ελλάδα) εξοικονομώ κάθε χρόνο ~2500€ σε βενζίνη.
Οπότε σε 10 χρόνια θα έχω γλιτώσει 25.000€.
Αν αποφασίσω να το κρατήσω 15 χρόνια θα έχω γλιτώσει 37.500€, ποσό πολύ μεγαλύτερο από όσο μου κόστισε να το αγοράσω καινούργιο (με την επιδότηση).
Οπότε το αμάξι πρακτικά θα μου φέρνει και κέρδος, και ότι πιάσει ως μεταχειρισμένο θα είναι επιπλέον κέρδος. Και τίποτα να μην πιάσει δεν παίζει ρόλο - ήδη κερδισμένος θα είμαι.
Το ίδιο ισχύει λίγο-πολύ για όλα τα ηλεκτρικά.
Και όσο πιο φτηνό στην αρχική αγορά, τόσο πιο κερδοφόρο σε βάθος χρόνου.
Προσωπικά με τη χρήση που κάνω (που είναι λίγο-πολύ χιλιομετρικά η μέση χρήση αυτοκινήτου στην Ελλάδα) εξοικονομώ κάθε χρόνο ~2500€ σε βενζίνη.
Οπότε σε 10 χρόνια θα έχω γλιτώσει 25.000€.
Αν αποφασίσω να το κρατήσω 15 χρόνια θα έχω γλιτώσει 37.500€, ποσό πολύ μεγαλύτερο από όσο μου κόστισε να το αγοράσω καινούργιο (με την επιδότηση).
Οπότε το αμάξι πρακτικά θα μου φέρνει και κέρδος, και ότι πιάσει ως μεταχειρισμένο θα είναι επιπλέον κέρδος. Και τίποτα να μην πιάσει δεν παίζει ρόλο - ήδη κερδισμένος θα είμαι.
Το ίδιο ισχύει λίγο-πολύ για όλα τα ηλεκτρικά.
Και όσο πιο φτηνό στην αρχική αγορά, τόσο πιο κερδοφόρο σε βάθος χρόνου.