Καλημέρα επίσης...
Αν το σκεφτείς ATC & Spendor, δεν έχουν και πολλά κοινά...
Η ATC παίζει με τη στιβαρότητα της καμπίνας της, τα Spendor χρησιμοποιούν την καμπίνα τους, συμβάλλει στο απότέλεσμα, η ATC απαιτεί μεγάλο ενισχυτή, η Spendor όχι (π.χ. το 8άρι, το 2/3 κλπ, μπορεί να λειτουργήσει με 30άρι ενισχυτή, παρουσιάζοντας τον "καλό" του χαρακτήρα και ψιλοκρύβοντας τις αδυναμίες οδήγησης, το ATC όχι), η ATC ακολουθεί τον ήχο της εποχής, έχοντας πάντα κατά νου τον παραδοσιακό της ήχο με σύγχρονες "πινελιές", η spendor έχει "κολλήσει" στο παρελθόν (αν και αναφέρουν "πηγές" του εξωτερικού, ότι τα νέα της μοντέλα θα είναι πολύ "σύγχρονα" και ώς εμφάνιση και ως ήχο, θα δουμε και θα ακούσουμε...) κλπ
Συμφωνείτε?